Hvis jeg skulle summe det antal timer, jeg har brugt p? hver af l?beskoene i min samling i l?bet af de sidste 6 m?neder, er jeg helt sikker p?, at New Balance MT101 ville komme ud p? toppen med en ret bred margin ( Bem?rk: denne sko var et personligt k?b). ?rsagen er ganske simpel:Nike Air Max 95 Femme dette er nok et af de mest komfortable sko, jeg ejer. Faktisk, hvis jeg skulle v?lge den enkelt sko, der kommer t?ttest p? at v?re en perfekt pasform til min fod, ville dette nok v?re blandt Asics Gel Lyte 3 Femme de ?verste 3. Derfor b?rer jeg disse sko hele tiden b?de p? flugt og ud og om (herunder til kontoret og undervisning i lejlighedsvis). DSC00431 Som bevis for deres komfort havde jeg faktisk min 66 ?r gamle mor fors?ger mit par p? én gang, og hun kunne godt lide dem s? meget, at hun k?bte et par til sig selv. Min mor er ikke en l?ber, men hun b?rer nu dem hele tiden og h?vder at de er et af de mest komfortable sko, hun nogensinde har brugt (hun sporter dem i billedet til h?jre!). Der kan v?re en ny markedssektor her, at New Balance skal begynde at udforske MT101 kommer i to farveveje for m?nd - gr?n og sort. Jeg har den gr?nne version, og de er en fin sko. De er afd?mpede nok, at jeg kan b?re dem p? arbejde uden at st? ud for meget, men beholder nok gnist for at holde dem fra at v?re kedelige. De er langt flinkere end noget jeg nogensinde har set min mor b?re f?r, men jeg m? sige, at jeg elsker det faktum, at jeg har f?et min Nike Air Max 2017 Damesmor i et par ultralette trailesko! Hun ejer ogs? et par Minimus Road sko, og ser p? at f? et par Merrell Trail Handsker - jeg har m?ske fundet r?dderne p? min skoafh?ngighed (og det ser ud til at jeg har sendt det videre til min datter!). Jeg kan virkelig ikke sige nok positive ting om MT101. Den ?verste er meget minimal - for det meste bare mesh / stof med et par overlejringer. Der er ingen plastikh?l counter, og h?l / ankel manschetten er unik, fordi den er lavet af bl?dt EVA skum i stedet for polstret stof (se billeder ovenfor og under). Fordi EVA str?kker sig lidt, fungerer MT101 faktisk som en glide p? mig - jeg beh?ver ikke at binde eller l?sne den, n?r den tages i gang, men den forbliver perfekt p? min fod. Jeg er en stor fan af dette designelement. Forl?bet af MT101 er rigeligt rummeligt for mig, og der er n?sten nul bue st?tte (m?ske bare en lille l?be i det meste). Inders?len er tynd og er limet p? plads, og hele den ?verste + indvendige kombinationsboks g?r denne sko utrolig behagelig p? mine f?dder. Elsker det.Nike Air Max 90 Mujer Den eneste store kritik jeg har af MT101 er at h?len er h?jere, end jeg gerne vil have det. Running Warehouse lister forskellen p? 26 mm h?l, 16 mm forfod, men for at v?re ?rlig tror jeg det er en overvurdering. Det f?les ikke 10mm drop enten mens du g?r eller k?rer, og m?ling med mine egne kalipre jeg er h?rdt presset til at m?le den p? noget mere end 7-8 mm h?l-forfod drop. Alligevel er dette Adidas Superstar Mujer mere end det, jeg typisk lader til at l?be ind, og det ser ud til at have for?rsaget mig nogle problemer, n?r man fors?ger at g?re speedwork i dem (ankel smerte under lateral malleolus p? den ene side, sandsynligvis peroneal sener, men synes ikke at ske, n?r du k?rer langsomt). Puden i h?len er ogs? temmelig bl?d, hvilket st?r i kontrast til forfodens meget strammere fornemmelse, sandsynligvis p? grund af tilstedev?relsen af ??en stenplade under yders?len. Yders?len (se foto nedenfor) af MT101 er rimeligt grippy, og den Lugs er lavt og fladt nok, at denne sko ogs? fungerer fint p? veje. Med hensyn til v?gt kommer min st?rrelse 10 ind p? lige omkring 7,8 oz - meget lys til en trailesko. New Balance MT101 var en arbejdshest for mig ud p? vejene i l?bet af vinteren, s? jeg kunne Nike Air Max 95 Damesl?be sikkert p? sneen og is, jeg var n?dt til at besk?ftige mig med uden opladning i omkring 3 lige m?neder - tr?kkraft var mere end rigelig. Jeg har ogs? gjort en anst?ndig m?ngde vej i disse sko, og de h?ndterer asfalt bare fint - det er en smuk alsidig sko. Deres lette v?gt og forholdsvis lave fald tillod mig at k?re komfortabelt i n?sten alle forhold, selvom fjernelse af omkring halvdelen af ??h?lh?jden ville have gjort oplevelsen mere til min smag.