I l?sning af videnskabelige unders?gelser af k?rende Nike Air VaporMax Womens biomekanik ser jeg ofte dette - en unders?gelse viser et m?nster, som at et bestemt sko design reducerer belastningen p? jordbelastningen (hvor hurtigt foden rammer jorden), men n?r man ser p? variationen blandt fag det falder ud over en ret bred vifte. Resultatet er med andre ord ikke-systematisk, og individet bliver oversv?mmet af den generelle tendens. Det betyder imidlertid ikke, at den afsidesliggende person, som ikke udviser en reduceret belastningstakt i skoen, eller som m?ske endda udviser ?get belastningsrate, er ubetydelig. Personer, der ikke f?lger den generelle tendens, ?nsker heller ikke at f? ondt og vil ikke have gavn af at f?lge de r?d, som dataene foresl?r. Derfor er forskere ofte d?rlige til at g?re konkrete udsagn, og hvorfor Nike Air Max 720 Mujer t?ver jeg altid at g?re det p? denne blog. Vi har tendens til at afd?kke og kvalificere udtalelser ved at sige, at vores data "foresl?r" et Nike Air Max 270 Femme givet m?nster, eller at der er fundet en "signifikant effekt". Vi "sj?ldent" bevise noget. Jeg siger ikke, at dette er d?rligt, det er bare virkelighed. Som videnskabsmand tror jeg st?rkt p? v?rdien af ??kontrolleret eksperimentering, men jeg tror ogs?, at vi hele tiden skal huske sine begr?nsninger. Fors?mmelse af den enkelte til fordel for den overordnede tendens er en af ??dem. Mennesker er variable, vi er ikke maskiner, og vi b?r ikke behandles som dem. Videnskaben kan v?re en meget nyttig vejledning, men giver sj?ldent absolutte, endelige svar. Det er meget sv?rt at vide p? en sort-hvid m?de, hvordan effekten af ??et sko design, form?ndring eller tr?ningsmetode vil v?re for enhver Adidas ZX 700 Femme given person. Dette er grunden til, at videnskabeligt informeret, men forsigtigt og ?bent sindet selvfors?g er m?ske i sidste ende det eneste der virkelig kan arbejde p? individuel plan. For nogle m?neder siden offentliggjorde jeg et interview, jeg Nike Air Max Tn Damen gennemf?rte med Dr. Mark Cucuzzella. Mark er en familiel?ge ved Harpers Ferry Family Medicine i WV, en lektor ved West Virginia University School of Medicine og ejeren af ??Two Rivers (TR) Treads, landets f?rste minimalistiske eneste l?bende butik. Ligesom mig har Mark en st?rk interesse i l?bende form og minimalistisk fodt?j, og ligesom han er han ogs? for?lder. En af de udfordringer, vi deler som for?ldre, er at finde sko, som vi mener er egnede til at s?tte os p? f?dderne. Desv?rre er de fleste tilg?ngelige muligheder lige nu simpelt miniatyrversioner af voksne sko og er generelt Nike Roshe Run Damen overd?mpede og ikke godt designet til fod p? et barn. Mark var venlig nok til at sende mig et par par Terra Plana Vivobarefoot Kids sko til mine egne b?rn , og min datter elsker dem (hun har Pally's) - de har en dejlig bred toebox og er flad og ekstremt fleksibel. Min s?n derimod er kr?sen og vil kun b?re Crocs eller typiske sneakers (selv om han n?sten altid er barfodet efter eget ?nske rundt om i huset) - desv?rre er gode muligheder for b?rnesko, der Nike Air Presto Mujer underst?tter naturlige fodfunktioner, simpelthen ikke tilg?ngelig endnu (ting vil heldigvis blive bedre snart, hvis rygter jeg h?rer fra et stort firma er korrekte - bliv afstemt). P? grund af min frustration s?vel som en r?kke l?sere, der har kontaktet mig om dette problem, spurgte jeg Mark om han ville v?re villig til at skrive en g?stepost om b?rn og sko. Marker heldigvis forpligtet, Nike Air Vapormax Femme og hans ekspertise som b?de Nike Air Max 97 Womens en l?ge- og skohandler ejer giver en meget Nike Air Presto Femme informeret og unik opfattelse om emnet. Nyd - s?rg for at dele dine tanker og / eller erfaringer i kommentarerne! Som familie l?ge mener jeg fast, at b?rn skal lege i deres bare f?dder eller i aktivitetssko, der supplerer naturlig fodudvikling og korrekt bev?gelse biomekanik. L?bere, vandrere, tr?nere og det medicinske samfund er alle opv?gne for fordelene ved at tillade korrekt naturlig fodbev?gelse at forekomme i alle vores daglige aktiviteter. Ledere i l?bemekanik, idr?tsmedicin, dans og yoga / tai chi samfund forst?r alle, at det smarteste design, der nogensinde vil blive udviklet til menneskelig bev?gelse og skadefri aktivitet, er selve menneskefoden. Running sko virksomheder langsomt h?re denne meddelelse og tilpasse deres produktlinjer til at skabe Nike Air Max Thea Mujer fodt?j, der g?r det muligt for Nike Air Vapormax Damen din fod at opf?re sig som en fod,