Jag tenderar att h?lla med bara om allt sagt. Inte alla kommer eller borde springa med samma exakta form, men det borde finnas tydliga riktlinjer f?r vad som inte bara minskar skadorna men ocks? g?r oss effektivare Nike Air Max Thea Femme att springa. Detta citat som Patton st?llde upp f?r andra dagen fr?n Dr. Romanov, jag tror, ??summerar mina tankar p? form. "Jag tror att inom naturen kan vi hitta riktlinjer och principer som visar oss r?tt s?tt att utf?ra all naturlig aktivitet. Jag accepterar naturens helhet och m?nniskans existens som ett centralt element inom naturen, vilket begr?nsar v?ra fysiologiska och biomekaniska funktioner. Snarare ?n att acceptera att det inte finns n?gon riktig k?rteknik eller att r?tt teknik ?r unik f?r varje individ, k?nde jag mig att genom att studera de naturliga krafter som vi m?nniskor finns i, kunde jag hitta de principer som skulle leda till uppt?ckten av en idealisk k?rning teknik f?r alla m?nniskor, oavsett storlek, form, ?lder eller k?n. Jag undrar hur l?nge innan minsta skor blir vanliga f?r barn. N?r ska n?gon skriva Adidas Falcon Mujer en bok Nike Air Pegasus 89 Heren som v?nder Adidas ZX 700 Mujer tidvattnet? N?r ska barnl?kare b?rja f? ordet och prata med f?r?ldrar om foth?lsa? Finns det n?gra kvarst?ende tvivel om att l?tta, plana, flexibla skor med en bred?da l?da ?r bra f?r barnens foth?lsa? Jag ?r en frustrerad f?r?lder till 3 barn som ?r glad att f? n?gra alternativ p? marknaden, men skulle g?rna se mycket mer till en l?gre kostnad! Jag m?r bra med vuxna som b?r vad de f?redrar att b?ra p? f?tterna och vad de tycker ?r mest bekv?ma, men jag tycker att tidvattnet beh?ver byta f?r v?ra barn. Min kommentar ber?r inte just ditt inl?gg, men utl?stes av citatet "Det ?r sv?rt att l?ra sig att springa." Det ?r ocks? tufft f?r dem som utvecklar alla slags fotproblem som vuxna, kr?ver korrigerande operation och har p?g?ende sjukdomar av olika slag. Eventuella problem som l?pare st?r inf?r ?r sekund?ra till massans p?Nike M2K Tekno Womensverkan som kan Nike Air Max 90 Femme Rose vara st?ndigt och vanligtvis orsakar www.heryarts.fr l?ngsiktiga problem i samband med deras r?rlighet. Kanske beh?ver mer forskning g?ras innan n?gon "bl?ser fl?jten" p? den vanliga skonindustrin och nuvarande skorstandarder. Jag inser att den vanliga l?pskonindustrin p?verkas av p?g?ende diskussioner och unders?kningar som r?r minimalistisk r?relse, men det ?r m?jligt att en revolution i skodon beh?vs l?ngt bortom riken - i barnskor, casual skor f?r vuxna och i skor som anv?nds f?r andra sporter f?rutom att springa. Under tiden ?r jag tacksam f?r att m?nniskor som dig sj?lv ser en n?rmare titt. Jag hittar inte skosituationen f?r barn f?r desperata i Storbritannien. Plimsoles f?r gymklass p? grundskolan ?r fortfarande normen, och massor av aff?rer fr?n stormarknader till skobutiker lager dem. Du kan f? plimsoler i massor av f?rgglada Nike M2k Tekno Homme mode Nike Air Max Tavas Femme m?nster, och mina tjejer kommer g?rna v?lja dem utan att beh?va uppmuntras av "minimalistiska" skor. Tyv?rr f?rutom dessa minimala skor som plimsoles har du ?ven vanliga tr?nare och klackar och plattformskor, speciellt om du hamnar i en "mode" skoaff?r. Bara f?rra veckan handlade jag med min ?ldsta dotter f?r nya vinterskor f?r att g? till skolan och f?r ett skratt f?rs?kte hon p? ett par 4 "klackar. Vi var b?da ganska roade p? hur illa han var h?llning, balans och g?ng var - en bra lektion f?r henne om vad man inte skulle k?pa. Vi hittade s? sm?ningom n?gra st?vlar som var ganska platt, bra rum i t?boxen och flexibla.