Om ook volledig open te zijn voor jou, had ik een negatieve ervaring met een vorig contact van een Skechers PR-vertegenwoordiger. We kregen een paar proefschoenen aangeboden in ruil voor een "neutrale of positieve" beoordeling, en dit is de enige keer dat iemand ooit iets als dit heeft gespecificeerd bij het aanvragen Nike Air Max 270 Femme Blanche van een beoordeling. Ik neem aan dat u op zoek bent naar een volledig eerlijke beoordeling van deze schoen - ik ben over het algemeen zeer gedetailleerd en eerlijk in mijn beoordelingen, zowel positief als negatief. Ik was ervan verzekerd dat een eerlijke beoordeling was wat ze wilden, en ik was tevreden met de reactie die ik kreeg. Ik wist echter nog steeds niet zeker of ik een Skechers-schoen wilde beoordelen, gezien mijn gevoel over het bedrijf - doffe marketing en goedkope, gimmicky, in massa geproduceerde schoenen waren allemaal dingen die in me opkwamen toen ik aan Skechers dacht. Soms moet ik mezelf er echter aan herinneren dat mijn gevoelens over individuele bedrijven Nike Air Max 90 Hombre misschien me niet moeten afhouden van het beoordelen van een schoen die misschien voor sommige mensen werkt, vooral als die schoen er een is die ik op zijn Adidas ZX 700 Femme minst zou overwegen om mezelf te dragen op basis van het product specs. Ik wordt in deze situaties herinnerd aan opmerkingen van Stonyfield Farms CEO Gary Hirshberg in de film Food Inc. - hij zei in feite dat als je in biologische producten gelooft, je wilt dat ze een breder marktaandeel krijgen en dat de prijzen omlaag gaan, je moet deze producten naar de massa brengen. Als dat betekent dat je moet werken met de Wal-Marts van de wereld, het zij zo, je kunt koppig zijn en weigeren om met mega-bedrijven samen te werken, maar dit kan uiteindelijk de consument pijn doen die mogelijk van het product kan profiteren. Ik geloof in lichtgewicht schoeisel met een verminderde hiel-teen Nike Air Max 2017 Femme offset, en deze schoen leek een stap in de goede richting te zijn van een grote schoenenfabrikant met veel marktbereik. Een andere realiteit over mijn wens om Nike Air Max Classic BW Femme een ??grotere marktacceptatie te zien van lichtgewicht, minder gestructureerd schoeisel werd me duidelijk nadat ik een paar weken geleden opnieuw les begon te geven. Als ik kijk naar universiteitsstudenten op mijn campus, is Nike verreweg het meest populaire merk van atletische schoenen aan de grond, en de Nike Free Run lijkt een grote hit te zijn in de 18-22 jaar oude menigte. Niemand van hen draagt ??Saucony Hattoris of Merrell Trail Gloves. Ik was erg sceptisch over de Nike Free Run toen deze voor het eerst uitkwam, maar nadat ik hem probeerde uit te proberen, bleek dat ondanks de misleidende marketing dat het een schoen met "blote voeten" was, ik er eigenlijk graag in Adidas Superstar Femme rende. Terwijl Nike al een tophond is op de markt voor atletiekschoenen, zal Skechers het erg moeilijk hebben om in te stappen op de markt voor hardlopen. Hun schoenen Nike Air Max 90 Femme Rose komen echter terecht in winkels waar veel meer consumenten winkelen en kunnen een stimulans zijn voor verdere innovatie in de lichtgewicht / flexibele schoennis. Als ze hun productieschaal kunnen gebruiken om ze tegen een lage prijs te verkopen, kan dit ook leiden tot prijsverlagingen van concurrenten - ik denk dat veel van de zogenaamde 'minimalistische' schoenen die er op dit moment zijn, veel te duur zijn. In ieder geval besloot ik om mijn reserveringen opzij te zetten en ermee in te stemmen dat ze me een paar Go Run-schoenen zouden sturen. Ik was er vrij zeker van dat ik ze niet leuk zou vinden gezien hun ongewone middenzoolontwerp - de zool is het dikst onder de Nike Air Max 270 Womens middenvoet - maar ik was vastbesloten om een ??open geest te houden. In alle eerlijkheid, de doos is binnenstebuiten gekeerd en de schoen in de bovenstaande afbeelding is niet de Go Run, dus dit kan een generieke doos zijn die wordt gebruikt voor prototypen, maar ik kan je verzekeren dat de persoon in de afbeelding niet landt op zijn middenvoet! Hier is waar dingen interessant worden. Na het eerste contact over het uitproberen van deze schoenen, ontving ik een e-mail van Kurt, de technische leiding betrokken bij hun ontwerp. Blijkt dat hij een lange tijd medewerker van Nike was en betrokken was bij het Nike Free-project (hoewel ik tegenwoordig niet veel in de vrije loop heb, de Free 3.0 was mijn eerste "minimale" schoen en een persoonlijke favoriet voor altijd) . Dit was een leuke afwisseling van mijn gebruikelijke interactie met Nike Air Max Tavas Mens schoenenbedrijven (waar ik voornamelijk met PR-mensen praat) en het is de eerste keer dat ik daadwerkelijk in contact ben geweest met iemand die betrokken is bij het ontwerp en de bouw van een hardloopschoen voor een grote schoenenbedrijf. Kurt is verrassend open en eerlijk geweest over de uitdagingen waar Skechers voor staat in de presterende nichemarkt, en het lijkt erop dat hij en een paar anderen pas vrij recent zijn binnengehaald uit plaatsen zoals Nike om Skechers-aanbiedingen en reputatie op dit gebied te bouwen.