Asics er indstillet til at deltage i det "minimalistiske" l?bende marked Adidas Ultra Boost Dames med sin "33" samling l?besko. Samlingen vil indledningsvis indeholde to modeller: Gel Blur 33 (se foto til venstre) og Gel Rush 33. If?lge videoen nedenfor blev navnet "33" "inspireret af det faktum, at der er 33 led i den menneskelige fod .” Selvom effektiv fodfunktion og naturlig fodbev?gelse gentages gentagne gange i tidlige markedsf?ringsmaterialer, er det interessant, at de sk?rer gelpuden i h?len p? Gel Blur og taler om, hvordan skoen er designet til at tilbyde "en polstret tur fra h?len strejke alle de helt igennem t?-off. "Asics har tilsyneladende en anden opfattelse af, hvad der er en naturlig l?bende form end dem, der l?ber mest naturligt, dvs. dem, der s?dvanligvis k?rer uden sko (se anden video). Jeg administrerer en l?bende butik. en af ??mine kontakter hos asics fortalte os, at de 33 sko skal til store boksforretninger Adidas Superstar Femme lige nu prim?rt, mens de arbejder p? deres "rigtige" minimalistiske linje. tilsyneladende vil denne linje blive frigivet i 2012 p? l?bende specialbutikker. det er rygtet alligevel. Hvad er klart fra Asics er, at n?r du er stor nok, beh?ver du ikke virkelig at pr?ve nye ting, f?r de er bevist af alle andre. jeg har det samme, "vi ikke rigtig bryr" holdning fra et andet stort sv?mmem?rke, der vil forblive navnl?st ... det er ogs? interessant at rapportere, at mens asics plejede at v?re vores # 1 m?rke FOR FAR ?r ind og ?r ud, i 2011 saucony har trukket fremad ... vi s?lger n?sten dobbelt s? mange saucony som sidste ?r. Saucony mirage er vores # 1 sko. og utrolig, vores vibram salg gik fra $ 1500 fra 1. februar til 31. marts sidste ?r til $ 20.000 + i ?r! bevilget, over halvdelen af ??disse folk k?rer ikke i dem. men tendensen fort?ller. Asics Gel Lyte 3 Femme vores branchemagasin rapporterede om, at minimalistiske sko var 11% af alt salg i 2010 og i januar 2011, der var hoppet op til 20%. For et par dage siden skrev jeg et indl?g, hvor jeg kritisk kigger p? Brooks Running's noget forvirrede besked med hensyn til til meddelelsen om sin PureProject-linje af "minimalistiske" l?besko (ikke sikker p?, om de kalder dem, selvom ...). Is?r fandt jeg Brooks CEO Jim Weber's kommentar - "n?r det kommer til ydeevne produkt, er tanken om at" mindre er mere "absolut sk?vt" - at v?re en m?rkelig m?de at introducere et produkt p?, der er designet til at komme ind p? et marked, der virker ret varmt p? tanken om, at mindre faktisk er mere. Tidligere i dag l?ste jeg gennem et branchemagasin kaldet SGB Performance, der fokuserer p? forretningsl?bet af l?b og triathlon markederne (takket v?re min ven Nike Air Max 270 Femme Bill Katovsky for at pege p? det til mig). P? side 14 i bladet (som du kan downloade her) er en god artikel om Merrell, som er et datterselskab af Wolverine World Wide Outdoor Group. Som du sikkert er klar over, gik Merrell for nylig ind i det minimalistiske skomarked med udgivelsen af ??Merrell Barefoot kollektionen. Jeg har for nylig gennemg?et Merrell Trail Glove, og hvis min blogtrafik er nogen Nike Air Max 720 Femme indikation, er interessen for Merrell Barefoot meget h?j (det for nylig afv?rget min Saucony Kinvara anmeldelse som min mest bes?gte review post) .Zwiers ser en stor mulighed omkring barfodet / minimal kategori for ikke bare Merrell men hele branchen. "Vi tror, ??det er muligvis en stor mulighed, og det afh?nger af, hvordan virksomheder forf?lge det," siger Zwiers. "Vi har forhandlere nu, som potentielt ?ndrer hierarkiet p? deres v?gge for Nike Air Max TN Mujer at tilf?je et barfodet, minimal eller naturligt omr?de til deres fodt?jsafdelinger. Alle fra store l?bende butikker til livsstilsbutikker overvejer denne kategori. Der har kun v?ret et par gange i l?bet af det sidste ?rti, at det virkelig er sket i detailhandelen. "Endnu mere opmuntrende er, at forbrugere og detailhandlere udforsker ordentlig pasform og form gennem barfodet s?vel som det bredere Adidas Superstar Hombre sundheds- og wellnessf?nomen." Virkelig epiphany her er, at flere og flere mennesker forst?r, hvad vi i Outdoor Group og vores m?rker har levet i mange ?r, "siger Zwiers. "Hvad du har p? dine f?dder kan p?virke hele din krop og hele dit velf?rd. Det bliver mere udbredt. S? hvis du ser online eller taler med forbrugere, er de mere opm?rksomme p? dette end nogensinde f?r. Og det er positivt for branchen generelt, fordi det vil drive ikke kun salg af minimale eller barfodet sko, det vil drive interesse for kategoriudvidelse p? mange omr?der. S? fra industriens synspunkt synes vi det er meget positivt, og det har nogle ret betydelige konsekvenser ikke kun om, hvordan detailhandlere viser sko, men om hvordan forbrugerne t?nker p? sko. Det f?les kraftigt for os. "