Det har v?ret travlt nogle dage her p? bloggen. Mit indl?g fra sidste fredag ??- ASICS versus Zero Drop, Maximalistisk versus Minimalistisk - udgjorde en del frugtbar diskussion, og jeg anbefaler st?rkt at du kigger p? stillingen og den Adidas Ultra Boost Femme efterf?lgende diskussion i kommentarerne (hvis du har et par timer til overs !). Jeg har mange indl?g brygger i mit hoved for at fremme denne diskussion og bedre forklare Nike Air Max 270 Dames min stilling, men ?nskede at dele en lille historie f?rst. Min l?b har g?et rigtig godt i det seneste. Fra et pacing synspunkt har jeg k?rt meget hurtigere p? mine tr?ningsl?b end jeg har haft i nogen tid, og generelt har det v?ret godt. Jeg satte ud p? s?ndag for at k?re en 10 miler - smuk dag og forventede fuldt ud, at oplevelsen var god. Men det tog ikke lang tid for mig at indse, at noget bare ikke var rigtigt. Der var ingen smerte, ingen smerter, intet der virkelig stod overhovedet. Det var bare, at m?ngden af ??indsats, som jeg satte ud for at opretholde, hvad der var et mere end rimeligt tempo for mig, var ude af diagrammerne. Jeg var endda n?dt til at stoppe Nike Air Force 1 Womens midtbanen for at give min krop mulighed for at komme lidt tilbage. Jeg kom hjem efter k?rslen og var temmelig skuffet. Jeg havde ikke opstillet tocifret kilometertal Nike Air Max 97 Femme i et stykke tid, og jeg var bekymret over, at jeg havde mistet noget af min udholdenhed, p? trods af mine st?rke tider p? kortere afstande. For en l?ber, der er yderst selvkonkurrerende, kan disse ting for?rsage kaos p? psyken. Hurtig fremad om 36 timer. Jeg v?gnede tirsdag morgen og vidste, at alt ikke var godt med min krop. Min hals havde ondt, og jeg kunne fort?lle, at en feber var ved at bygge. Ved midt p? dagen var jeg flad p? sofaen, og i de n?ste 22 timer flyttede jeg knap, k?mpede for en bankende hovedpine, en 104 graders temperatur, desorientering og ud og ud delirium. Som jeg har mistanke om, ser det ud til, at jeg har et andet tilf?lde af strep. Joy.What Adidas NMD Femme er meningen med mig at skrive dette? Blot det faktum, at nogle gange n?r et l?b g?r d?rligt, er der grunde foruden d?rlig tr?ning eller tab af fitness, der er forklaringen. Jeg er faktisk kommet til at indse, at hvordan jeg f?ler mig i gang kan v?re en stor indikator for mit velbefindende, og ved mere end en lejlighed er et d?rligt l?b blevet fulgt et par dage senere af en sygdom. Jeg er ogs? glad for at jeg tog cue fra min krop og fors?gte ikke at presse igennem et andet l?b p? mandag. Det ser ud til, at en f?lles afst? i disse dage, men det er v?rd at gentage - menneskekroppen er klog, og nogle gange er det lige s? klogt, for vi l?ber op (eller krasjer i sofaen) og Nike Air Max 95 Femme lytter til det! Jeg har fulgt med interesse en spirituel debat, der finder sted over p? min ven Bill Katovskys Nulstil blog. Ligesom mig er Bill en advokat for Nike Air Max 95 Femme st?rre variation i skoens valg, og hans tilgang p? hans blog er at poke sjov p? status quo ud over at give lejlighedsvis skoanmeldelse. Han har ogs? udgivet en r?kke interessante g?steposter - hans blog er vel v?rd at se, hvis du ikke har set det allerede. Allerede i g?r skrev han en kommentar af ASICS forskningschef Simon Bartold, hvori han i det v?sentlige refererer til den minimalistiske l?b bev?gelse som "nonsens", og siger det om ASICS fremtidige l?besko planer: "Vi (ASICS) arbejder nu p? en tr?ningssko, der er mindre struktur og letv?gts, men stadig tilbyder stabilitet og holder fast i et bagfods-m?nsterdesign. Jeg har baseret dette p? den foruds?tning, at uanset Nike Air Max 95 Femme hvad der siges om teknisk l?besko, er der intet bevis for, at det virkelig ikke er brudt, s? vi vil finjustere, men det er ikke n?dvendigt at ordne. Den minimalistiske Nike Air Max 95 Mens bev?gelse virker p? den foruds?tning, at ved at reducere h?lh?jden, dvs. den overordnede gradient, med m?ske 6 mm, fremkalder den et midtfod eller endda forfodestregningsm?nster. Jeg har ikke kunnet identificere et enkelt stykke trov?rdige beviser for at st?tte dette .. s? .. vi vil holde os til vores v?ben. Endnu en gang er ?teren tyk med ust?ttelig nonsens. pose, chi, toning, barfodet, minimalistisk .... hvorn?r vil det ende? "